Economist (part-time/ la distanță)
Întreprinderea de Stat ”Epediția Hidro-Geologică din Moldova”
15 septembrie 2025
La distanță
De la 2 ani
Part-time
Superioare
În locația angajatorului
Responsabilități de bază:
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare, inclusiv bugete și indicatori de performanță;
- Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a susține procesul de luare a deciziilor în cadrul companiei;
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
Identificarea și implementarea oportunităților de eficientizare a costurilor;
- Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
- Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
- Colaborarea cu departamentele de producere pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
- Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
- Experiență de minim 2 ani într-o funcție similară;
- Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
- Experiență în domeniul bugetării și planificării;
- Cunoștințe solide în analiza financiară și raportare;
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Oficiu amplasat in centrul capitalei;
- Program de lucru:
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare, inclusiv bugete și indicatori de performanță;
- Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a susține procesul de luare a deciziilor în cadrul companiei;
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
Identificarea și implementarea oportunităților de eficientizare a costurilor;
- Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
- Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
- Colaborarea cu departamentele de producere pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
- Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
- Experiență de minim 2 ani într-o funcție similară;
- Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
- Experiență în domeniul bugetării și planificării;
- Cunoștințe solide în analiza financiară și raportare;
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Oficiu amplasat in centrul capitalei;
- Program de lucru:
Adresa:
La distanță
Data actualizării:
15 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.