Director operațional | Director executiv

Prețuri Pentru Tine

22 aprilie 2025

Chișinău, Ciocana
Orice experiență
Full-time
Orice studii
În locația angajatorului

"Prețuri Pentru Tine" SRL propune suplinirea postului:

Director operațional | Director executiv

Sediu: Chișinău, str. Otovasca 1
Tip job: Full-time
Nivel de experiență: Mid – Senior

Despre companie

PPT Prețuri Pentru Tine este o companie cu capital românesc, activă pe piața din Republica Moldova din 2013, cu un model de business inspirat din România.
În Republica Moldova, rețeaua cuprinde 36 de magazine la nivel național, dintre care 5 în Chișinău și restul în principalele orașe ale țării. Echipa noastră este formată din aproximativ 150 de angajați, susținuți de o echipă administrativă, formată din 11 specialiști.
Ne poziționăm ca unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte și încălțăminte din Republica Moldova, adresându-ne în special persoanelor cu venituri modeste. Misiunea noastră este să oferim produse de calitate la prețuri accesibile, contribuind astfel la un stil de viață decent pentru cât mai mulți oameni.

Rolul:

Căutăm Director, preferabil cu experiență în retail, capabil să coordoneze activitatea operațională a companiei și să contribuie activ la dezvoltarea strategică a acesteia. Rolul presupune o implicare directă în administrarea companiei, planificarea bugetară, dezvoltarea relațiilor comerciale și coordonarea echipei.

Responsabilități principale:

  • Coordonează activitatea echipei (operational, logistică, HR, financiar etc.)
  • Elaborează bugetul anual și monitorizează execuția bugetară
  • Stabilește obiective clare pentru întreaga echipă și urmărește îndeplinirea lor
  • Participă la dezvoltarea și deschiderea noilor puncte de vânzare sau relocarea celor existente în zone cu potential comercial mai ridicat
  • Propune și implementează metode de reducere a costurilor și eficientizare a proceselor
  • Dezvoltă relații cu parteneri noi și negociază condițiile comerciale în special pentru închirierea spațiilor comerciale
  • Întocmește și gestionează contractele de închiriere, precum și corespondența cu furnizorii și instituțiile statului
  • Colaborează cu Departamentul HR pentru recrutarea, instruirea și dezvoltarea echipei
  • Monitorizează indicatorii de performanță și ia decizii strategice pentru atingerea obiectivelor comerciale

Profilul candidatului ideal:

  • Reprezintă avantaj experiență într-un rol de conducere în domeniul retail sau administrare de business
  • Cunoștințe de planificare financiară și bugetară
  • Abilități de negociere, organizare și leadership
  • Gândire strategică și orientare către rezultate
  • Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic, cu multiple responsabilități
  • Abilități de comunicare și relaționare la toate nivelurile

Ce oferim:

  • Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță
  • Mașină de servici (Dacia Duster sau echivalent), laptop, telefon
  • Posibilitatea de a contribui direct la dezvoltarea și eficientizarea afacerii
  • Mediu de lucru profesionist și stabil
  • Libertate în luarea deciziilor și autonomie operațională
  • O echipă motivată și dinamică

Trimite-ne CV-ul la hr@ppt.md și hai să construim împreună următorul pas în cariera ta!

E-mail: hr@ppt.md

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut