Manager Relații Clienti POS
VictoriaBank

12 iunie 2025

Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Manager Relații Clienti POS

Care este rolul unui Manager Relatii Clienti POS:

  • Atragerea comercianților noi în rețeaua Comercianților Victoriabank, inclusiv în Parteneriatul Star Card și VB Lunch
  • Asigurarea monitorizării şi verificării activității punctelor comerciale
  • Inițierea campaniilor specifice de marketing împreună cu Comercianți

Profilul și cerințele față de candidat:

  • Studii superioare profil economic
  • Experiență bancară minim 2 ani ( în aria creditară este un avantaj)
  • Abilități de comunicare și interacțiune cu clienții și echipa
  • Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Cunoaşterea sistemului operaţional Way4 (va constitui un avantaj)

La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău aici, și hai în echipa noastră!

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut