Receptionist/a

Kazak club

19 februarie 2025

Chișinău, Grătiești
Posibil fără experiență
De la 8 000 Până la 15 000 MDL
În ture
Orice studii
În locația angajatorului

Kazak Club, un proiect unic în Moldova. Designul deosebit al complexului nostru reflectă autenticitatea regiunii, oferindu-vă un spațiu perfect pentru relaxare și reîntoarcere la natură.

Aici, fiecare detaliu este gândit pentru a vă oferi o experiență deosebită – camere confortabile, dotate cu facilități de top, activități pentru toate vârstele și un peisaj de vis ce vă va încânta simțurile,iar în restaurantul nostru vă veți răsfăța cu preparate delicioase

Receptionist/a

https://www.instagram.com/kazakclub/?hl=ru

Complexul Kazak Club isi mareste echipa.
Suntem in cautare de receptionist/a.

Responsabilități:

  • Preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
  • Primirea şi cazarea clienţilor;
  • Întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor);
  • Promovarea serviciilor oferite clienţilor;
  • Soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
  • Medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor;
  • Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;
  • Răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului;
  • Răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii.

Receptionist/a are un rol esențial într-o organizație, având responsabilități variate care contribuie la funcționarea eficientă a biroului.

Iată câteva dintre principalele sarcini ale unei/unui receptionist/e:

  • Primirea vizitatorilor: Întâmpinarea oaspeților, prezentarea unei imagini profesionale și oferirea informațiilor necesare.
  • Gestionarea apelurilor telefonice: Răspunsul la apeluri, redirecționarea acestora către departamentele corespunzătoare și luarea de mesaje.
  • Programarea întâlnirilor: Organizarea agendelor și programarea întâlnirilor pentru colegi sau manageri.
  • Menținerea documentelor: Arhivarea corespunzătoare a documentelor, gestionarea corespondenței și actualizarea bazelor de date.
  • Coordonarea sarcinilor administrative: Asigurarea bunei funcționări a biroului, inclusiv gestionarea proviziilor de birou și coordonarea între diferite departamente.
  • Asistarea clienților: Oferirea de informații și suport clienților care se prezintă la recepție sau care contactează organizația.

E-mail: hotel@kazakclub.md
Telefon: 079980047

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut