
Team Leader Suport Administrativ
21 februarie 2025
Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.
Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.
Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.
La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.
Team Leader Suport Administrativ
Căutăm un lider energic și bine organizat, gata să preia coordonarea echipei de Suport Administrativ din Chișinău! Dacă îți place să inspiri oamenii, să optimizezi procese și să contribui activ la succesul unui business, la VEO vei avea ocazia să faci exact asta—și chiar mai mult!
Principalele tale misiuni vor fi:
- Asigurarea performanței echipei și cultivarea unui mediu de lucru pozitiv și productiv;
- Raportarea rezultatelor în ședințele de management și propunerea de soluții pentru îmbunătățire;
- Oferirea de suport operațional pentru diferite sarcini, misiuni, proiecte;
- Urmărire și animare KPIs;
- Evaluarea angajaților în funcție de obiectivele stabilite;
- Participarea la procesele de recrutare a noilor membri de echipă.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
- Studii superioare încheiate;
- Experiență anterioară în conducerea și gestionarea unei echipe (minim 2 ani) și expunere anterioară la top management;
- Proficiență în limba Franceză– nivel minim B2;
- Competențe bune de utilizare a pachetului MS Office;
- Abilități bune de time management, comunicare și administrareю
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
- Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și multiculturală;
- Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
- Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.
E-mail: lcotovici@veoworldwide.com