Economist (part-time/ la distanță)
Întreprinderea de Stat ”Epediția Hidro-Geologică din Moldova”
15 сентября 2025
Удалённо
От 2 лет
Частичная занятость
Высшее
На территории работодателя
Responsabilități de bază:
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare, inclusiv bugete și indicatori de performanță;
- Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a susține procesul de luare a deciziilor în cadrul companiei;
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
Identificarea și implementarea oportunităților de eficientizare a costurilor;
- Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
- Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
- Colaborarea cu departamentele de producere pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
- Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
- Experiență de minim 2 ani într-o funcție similară;
- Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
- Experiență în domeniul bugetării și planificării;
- Cunoștințe solide în analiza financiară și raportare;
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Oficiu amplasat in centrul capitalei;
- Program de lucru:
- Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare, inclusiv bugete și indicatori de performanță;
- Analiza și interpretarea datelor financiare pentru a susține procesul de luare a deciziilor în cadrul companiei;
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de planificare financiară;
Identificarea și implementarea oportunităților de eficientizare a costurilor;
- Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura coerența bugetelor și planurilor;
- Asigurarea conformității rapoartelor financiare cu standardele interne și externe;
- Colaborarea cu departamentele de producere pentru a sprijini creșterea și profitabilitatea intreprinderei;
Cerințe pentru candidatul potrivit:
- Studii superioare în Economie, Finanțe, Contabilitate sau domenii relevante;
- Experiență de minim 2 ani într-o funcție similară;
- Abilități avansate în utilizarea instrumentelor de calcul și software de gestionare financiară;
- Experiență în domeniul bugetării și planificării;
- Cunoștințe solide în analiza financiară și raportare;
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Oportunitate de dezvoltare profesională;
- Oficiu amplasat in centrul capitalei;
- Program de lucru:
Адрес:
Удалённо
Дата актуализации:
15 сентября 2025
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.