Specialist Resurse Umane

VEO Worldwide Services

22 februarie 2025

Chișinău
Orice experiență
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Specialist Resurse Umane

Căutăm o persoană organizată și deschisă, cu abilități excelente de coordonare. Misiunea principală a acestui rol este gestionarea eficientă a documentelor și dosarelor angajaților, alături de coordonarea activităților administrative ale biroului, contribuind astfel la buna funcționare a oficiului.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Administrarea dosarelor angajaților: completarea, actualizarea și arhivarea documentelor de angajare (contracte, acte adiționale, decizii etc.);
  • Monitorizarea și gestionarea concediilor (de odihnă, medicale etc.) și a altor cerințe administrative legate de personal;
  • Organizarea și coordonarea activităților administrative ale biroului: relația cu furnizorii, aprovizionarea cu consumabile și gestionarea echipamentelor de birou;
  • Colaborarea cu alte departamente (salarizare, recrutare, contabilitate) pentru a asigura corectitudinea datelor și proceselor;
  • Organizarea evenimentelor interne (training-uri, workshopuri, evenimente HR) și coordonarea logisticii aferente.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Studii superioare încheiate (de preferat în resurse umane, administrativ sau domenii conexe);
  • Experiență anterioară într-un domeniu similar/relevant (administrative sau HR);
  • Competențe de operare PC (MS Office) și de utilizare a aplicațiilor software pentru HR;
  • Cunoștințe de bază din legislația muncii;
  • Capacități excelente de organizare și gestionare a timpului;
  • Abilități de comunicare și relaționare, atât cu echipa, cât și cu furnizorii externi.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Training inițial și coaching periodic, adaptat specificului activității desfășurate;
  • Oportunități reale de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă
  • dinamică și multiculturală;
  • Posibilitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Activități de well-being, concursuri și diferite competiții în cadrul proiectelor de HR.

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut